måndag 23 juli 2012

Doves summer glow

Hej på er :) Usch vilken besvikelse att stiga upp och se molnen på himlen och att det inte alls är så varmt ute som lovat. Jag som gärna skulle behålla brännan åtminstone till det att Jona är hemma. Men med den här farten är nog den borta om några dar. Tur att det i alla fall finns en mirakelprodukt som denna 

Doves Summer glow, den håller mig åtminstone brun :) Den tog inte så bra på så länge jag var helt vit men nu när jag är brun tar det otroligt bra på. Så ett tips till er som inte skaffat den!

Nu ska jag äta frukost, se ett avsnitt Nikita och sen se om solen tittar fram. Om inte blir det väl till att klippa gräset och sen städa huset.

2 kommentarer:

  1. En av mina favoriter också :) Brukar använda den sorten som är för mörkare hud för tyckte att den för ljus hud inte gjorde någon skillnad alls på min hud :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja samma här, den med mörkare blir jag rejält mycket brunare av :D

      Radera