onsdag 18 juli 2012

Planer för bloggen

Hej hopp :D Oj vad skönt att få sitta vid datorn igen och slappa. Det måste jag nog säga! Idag har jag klippt gräs, fixat i trädgården och varit på en springtur. Jäklar vad trögt det gick! Märks att jag inte tränat och druckit massa alkohol de här senaste tre veckorna. Men skönt att vara igång igen. Nu tänker jag sitta här och slappa resten av kvällen innan jag lägger mig tidigt. Oj att få sova i egen säng igen! Men tyvärr utan Jona :( Ännu nio dagar innan jag ser min älskling. 


Annars tänkte jag så här, så klart ska jag börja modeblogga här igen. Så ni som har saknat det kan komma tillbaka igen, haha. Känner mig supertaggad att få ägna mig åt det jag älskar att göra mest! Men sen så tänkte jag även börja om från början och ladda upp alla bilder från resan, dock inte alla men de flesta och skriva om dem. Under resan har jag bara laddat upp bilder utan någon text så nu ska ni få en förklaring till dem också :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar