lördag 11 augusti 2012

Svar på kommentar - höstbröllop

"Höstbröllop! Ge mig lite tips!:)"


Om jag själv skulle ha ett höstbröllop att gå på skulle jag nog satsa på någon klänning i lite mörkare färg. Skulle nog skippa de allra ljusaste och blommigaste klänningarna. På hösten är det lite svårare att veta med vädret och är högst antagligen lite svalare. Så en lite "varmare" klänning eller till och med byxor fungerar fint. Själv kanske jag skulle ta en långklänning och sen någon kofta/kavaj på det :) Här kommer några tips:

hm



Rött = romantiskt.
Jag är normalt inte för svart till bröllop men denna med spets tycker jag fungerar fint just tack vare spetsen. 


gina tricot




Den första blå klänningen vet jag att är mycket söt och romantisk trots sin mörka färg.


nelly

Oneness - Janet Bandeu Maxi DressVila - Maison DressLittle Mistress - Trim Waist Maxi DressCloset - Cowl Neck Contrast DressTe Amo - Jewelled Bustier Maxi DressNelly Trend - Dreamy Dress


vila

UKRAINE SKIRT, BLACK, list


DRESSED DRESS E, BURGUNDY, listPATMOS DRESS/T, BURGUNDY, list

Varför inte satsa på en klänning i höstens trendigaste färg vinrött? Vi har annars en jättefin vinröd klänning vid Code. Den är enkel, som en vanlig tajt topp, men har spets över hela framsidan! Den kommer också från Vila men jag hittade ingen bild på den.

1 kommentar:

  1. Mainly because our instruments are created of wooden, they're vulnerable to warping because of towards the characteristics on the wooden.

    Feel free to visit my webpage Http://www.getfitnstrong.com

    SvaraRadera