onsdag 24 juli 2013

Bilder från lägenheten


ALLT vad vi köpt/målat till lägenheten så har gått i samma vita skala och fungerat fin fint tillsammans, men så klart gjorde inte sofföverdraget det! Det syns inte så bra på bild men sofföverdraget är myycket vitare och det blåa under gör det ännu vitare... Har ingen aning om hur jag ska göra men låter det vara som det är tills det mesta i lägenheten är fixad, då kanske det inte syns lika mycket. Eller så får vi leta efter en nytt sofföverdrag, kankse ett sånt IKEA överdrag skulle passa, då skulle det ju vara i samma nyans och tyg som fåtöljen... Eller så måste vi beställa ett nytt i till exempel ljusgrått, det skulle också vara väldigt fint! 
Näå vi får helt enkelt se hur det blir...


Hade ju egentligen tänkt ha två tvättkorgar att stå där men näe, den här byrån blev så mycket finare där. Tänk vad lite vit färg och nya knoppar kan göra med en gammal byrå! På väggen ovan kommer ännu tänkte jag två såna små hyllor från IKEA med någon krukväxt och prynader, samt så klart mer inredning på själva byrån.



Förlovningspresenter som vi får se var de hamnar...


Köksstolarna fick komma med mig hem idag! Jag tar bort överdragen (får sälja eller spara dem helt enkelt) och målar dem vita istället. Dessutom måste jag hitta ett fint tyg att sätta på sitsarna... Tänkte mig ett ljusgrått mönstrat tyg...


Min älskade ljusstake som jag inte riktigt ännu har bestämt mig för var den ska stå, men det lär väl visa sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar