söndag 14 juli 2013

Ordning och reda i garderoben

Jag har redan en gång plockat ut kläder och skor som jag först till Vasa och nu gjorde jag det en gång till. När det är bara 1 ½ månad kvar så är det ju ganska enkelt att räkna ut att jag inte behöver alla kläder.


Sommarjackor.


Lådor fulla med kläder och skor som nu åker till Vasa.


Är det nån som har smarta tips på bältesförvaring?! 


Började med att tömma alla stångar.


Sorterade.


Nu hänger här från vänster toppar, sen stickade tröjor, andra långärmade tröjor och sist shorts plus kjolar.
Dock finns alla festtoppar, festkjolar osv. i en skild låda nervikta.


Från vänster: skjortor, ärmlösa blusar, västar, koftor, blazers, kavajer, festklänningar.



Nu när jag tagit så mycket till Vasa så ryms resten av byxorna i två lager på denna hylla. Tidigare gjorde de verkligen inte det...

Så nu har jag ordning och reda i min garderob, skönt att allt får plats nu då mycket åker till Vasa, hehe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar