lördag 23 juni 2012

Träningsuppdatering

Som ni kanske märkt har det blivit väldigt glest mellan träningsinläggen, men det är helt med mening :) Varje sommar är det samma sak, när solen skiner och det börjar bli varmt så har jag absolut inte någon orkan alls till att vara på gym eller på fitnesspass. Men sen så rör man ju sig automatiskt mycket mera på sommaren. Man klipper gräs, målar, cyklar osv. Dessutom tar jag nog en promenad eller gör muskelövningar emellanåt trots att jag inte skriver det här eller uppdaterar på heiaheia. Men jag väljer att ha det så under sommaren :) Jag behöver en paus så att jag till hösten (runt slutet av augusti) kan komma tillbaka med 110 %! 


Eftersom att jag jobbar i stan nu för tiden och inte går i skola (inte behöver göra läxor/läsa på prov) så har jag planerat att i höst ska jag börja gå cirka 2 gånger i veckan på olika pass, body combat, zumba osv. Utöver detta ska jag gå på gym någon gång i veckan och vara ute och gå/springa samt köra med min favorit, i-pad- och träningsdvd-träning andra kvällar. Men som sagt, det börjar jag med som alla andra år, i augusti när det återigen blir mörkare och kyligare på kvällarna. 


Lite träningsinspo:




Och avslutningsvis en formbild på min egen mage. Mitt mål är fortfarande magrutor! Så under hösten kommer jag koncentrera mig mycket på fettförbränning, att bygga muskler och också måste jag tänka mera på vad jag stoppar i mig, tyvärr :P 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar