söndag 24 juni 2012

Tips på bra produkter


Jag är inte den som är dum och inte använder solskydd när jag solar. Så därför tar jag med flera i olika grader. 50 för de första dagarna, 30 för känsliga ställen och 15 sen när brännan är på plats. Den vita är enbart till ansiktet och den smörjer jag alltid ansiktet med redan från morgonen. Samma sak gäller här hemma. Ansiktet ska alltid vara skyddat! Jag vill inte riskera att få rynkor redan när jag är 35!



Hårbalsam ska med, detta är den bästa. 
Den enda stylingprodukten jag tar med är denna glansspray från AVON. Jag använder alldrig hårspray, skum eller gel så varför skulle jag då ta med det?
Jag tar också med hårinpackning men den är ny så den kan jag ännu inte tipsa om :) Såklart ska också någon av mina håroljor med. Allt för att håret ska hållas i skick!



En skön after sun med skimmer i. Tips!


Ansiktspeeling vill jag också ha med, samt en tvättsvamp så man ofta kan gnugga huden och hålla den fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar