söndag 10 juni 2012

Svar på kommentar

"Hej! Måste fråga, du som har blogspot så kanske vet, när du ha laddat upp bilder (kanske 500) så kommer det att det inte finns mer ledigt utrumme. Kommer det så för dig också? Hur gjorde du så det fanns mer utrumme? Kollade upp vad man måste göra och man måste betala för att ladda upp nya bilder."




Hej! Jag har ju hört att det ska vara så här men ännu har det inte hänt för mig, den här bloggen är rätt så ny. Men det gör mig lite orolig, som ni vet laddar jag upp massor av bilder varje dag... 
Så som svar på din fråga jag vet inte... Men är det nån annan bloggläsare som kan svara på det här?






Uppdatering:det är google-picasa albumet som är fullt. går att ändra och radera bilderna (men då försvinner dom från bloggen) men går också att skapa ett nytt 'picasa album' men det ser ingen annan än du att du har skapat.


(tack anonym för svaret :) )

2 kommentarer:

  1. det är google-picasa albumet som är fullt. går att ändra och radera bilderna (men då försvinner dom från bloggen) men går också att skapa ett nytt 'picasa album' men det ser ingen annan än du att du har skapat.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för hjälpen! :)

    SvaraRadera