onsdag 19 juni 2013

Dagens shopping till lägenheten

Det är så otroligt skönt att vi har de flesta och största möblerna fixade redan (dessutom gratis, hehe) så då kan jag istället satsa lite mer på inredningen. Här ser ni vad jag var och köpte idag på Jysk. De har massor med billiga och trevliga erbjudanden just nu!


4 st stolöverdrag till våra köksstolar. Eftersom att alla våra möbler måste målas om så tänkte jag att jag åtminstone skulle kunna vara lat vad gäller kökstolarna och istället bara köpa stolöverdrag. Kanske vill jag måla dem senare men åtminstone får det här duga för tillfället :)


När jag sa åt Jona att vi måste köpa några krukväxter till lägenheten så trodde jag han skulle svimma av, han sa att aldrig i världen kommer några levande växter in i vår lägenhet, jag tänker då inte börja vattna dem! Men efter lite övertalning så fick jag honom att åtminstone gå med på att ha kryddor i köksfönstret, så dessa söta krukor köpte jag idag. Härligt att man kan skriva på dem vad de innehåller. 


Kanske ett lite onödigt köp men den var så fin och så billig att jag inte kunde låta bli :)


Jag har länge, länge tänkt att jag vill ha en stor, silvrig ljusstake och blev så glad då jag fann den på Jysk! :)

2 kommentarer: