måndag 17 juni 2013

Några bilder från lägenheten


Mitt oerhört fina fat från Valo serien som jag fått i studentgåva av svärmor!


Vardagsrummet, gillar dock inte tapeterna till hundra procent men de får väl duga! :)


Det som kommer att bli vårt sovrum :)


Vi fick inte ens med oss allt i paketbilen som vi fått i förlovningspresenter, studentgåvor osv...


Vi har induktionshäll men som tur är passar båda kastrullerna vi fått :) Tyvärr gällde inte det samma våra två stekpannor.


Sjukt hur många glas vi har !


En låda jag tänkt till mina smycken, eller till en del av dem, hehe.


Mitt skrivbord har fått följa med till Vasa.


Vi har fått enormt ånga handdukar och sängkläder, är så tacksam :)




Min extra klädstång, hehe



2 kommentarer:

  1. Lägenheten ser jätte fin ut :) Väntar på att se hur ni inreder den :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är den :) Hehe ska bli skoj att visa er!

      Radera