torsdag 6 juni 2013

Nöjd med mitt inträdesprov + lägenhet fixad


Hej på er! Jag har nu klarat av mitt inträdes prov till estenom. Var absolut inte så nervös idag som jag trodde att jag skulle ha varit men det var nog för att jag kände mig så säker på min sak. Det är det här jag vill och som jag är bra på!
Intervjun och gruppdiskussionen gick superbra och nöjdare kan jag absolut inte vara! Vill de inte ha mig nu så vet jag att det i alla fall inte är för att jag inte gjorde mitt bästa, för det gjorde jag! Ja nöjdare kan jag inte va men nu är det bara att invänta det slutgiltiga brevet... Det är jag dock fruktansvärt nervös över. Trots att det gick så bra så känner jag mig oerhört nervös. Men men... Ni får hålla era tummar och stortår för mig! :)

Ett annat stort plus med dagen är att jag och Jona skrivit hyreskontrakt! :D Åh vi får verkligen en underbar lägenhet! Längtar massor  tills jag får visa er.

2 kommentarer: