torsdag 27 juni 2013

Veckans träning

Eftersom att jag skriver så lite om träning nu sommartid så måste ni ju tro att jag inte tränar alls, haha. Men så är inte fallet! Visst tränar jag betydligt mindre på grund av tidsbrist och för att man vill lägga sin tid på annat under den korta sommaren vi har. Men slutat helt har jag verkligen inte. Den här veckan har jag faktiskt lyckats träna ovanligt mycket.

  • måndag: 5 kilometer gång vilket tog mig 45 minuter då jag var supertrött efter midsommar.
  • tisdag: en timmes träning här hemma. Dansade och gjorde övningar tillsammans med tabata timern.
  • onsdag: crossfit!
  • torsdag/idag: en timmes träning här hemma. Också idag dansade jag och gjorde övningar till tabata timern.
Och jag lovar till hösten återkommer alla träningsinlägg igen! :)



Nu ska jag nog åka hem till Jona för lite mys! Snaaaart får jag varje morgon vakna upp bredvid honom <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar