måndag 3 juni 2013

I'm back!

Oh yeeeeah! Jag är tillbaka på min gamla blogg. Många som jublar nu kan jag tänka mig ;)

Jag är många erfarenheter rikare efter Nextinfashions tävling och nu ligger mitt sikte på att komma in till Estenomutbildningen i Vasa. På torsdag gäller det för mig att visa vad jag går för, taggad till tusen! Jag vet att det är det här jag kan!

Under tävlingens gång är det mycket jag lämnat bort i bloggen och ni är säkert många som tyckt att jag varit tråkig, men jag har velat att det mesta ska gå under kategorin mode. Men nu kan jag återigen skriva om allt det som är jag.

Läs, dela, kommentera och jag lovar att ni varje dag ska få sevärda inlägg!

Tusen kramar!


Förresten, finns det något ni önskar se/läsa mer av? Kom gärna med förslag fina ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar