måndag 8 juli 2013

Bilder från lägenheten del 2


Jona tar det lugnt!


Så klart behövs en Dressman reklam på det! Dock är kläderna från Code, hehe.


Nej det där är inte vårt köksbord, haha. Köksbordet håller jag fortfarande på och målar. Stolsöverdragen som jag köpt var allt för stora så jag får nog försöka sy in dem! Men då blir det nog bra :)


Jona är inte så glad över tanken att jag kommer att köpa krukväxter till vår lägenhet, haha...


De enda kuddarna jag tyckte var fina på IKEA...


Vår lurvmatta som vi fyndade för endast 49,95 € ;)


Spänannde, vad tror ni att vi har köpt?!


Jag ville ha en klassisk vattenkokare så jag var väldigt nöjd då jag fann en som fungerar på induktionshäll!
Glasskålen kostade 2 €...


Eftersom att jag ska baka mycket i höst så behövs ju bunkar.


Och så var det den här... Det är jag som bestämmer det mesta gällande inredningen i lägenheten, hehe... Men när Jona kom med den här filten vid IKEA och använde sina valpögon så kunde jag inte säga nej, och nu när den ligger där så kanske den ändå är lite fin. 
Vi har en sån där hat-kärlek relation, jag och Jonas filt...

4 kommentarer: