onsdag 10 juli 2013

Mitt tränings"schema" just nu!

Som jag skrivit flera gånger tidigare så drar jag alltid ner på träningen sommartid för att kunna njuta av sommaren. Det betyder ju dock inte att jag slutar träna helt och så här har jag tränat på senaste tiden:

-  Dans tillsammans med Inxi
- Dans på egen hand
- Jag har börjat om med min favorit tränings dvd 30 day shred. Jag är nu på Level 1 och har gjort den nio gånger, en gång till så får jag gå till nästa nivå!!
- Ibland, men sällan, är jag på gymmet

Och ikväll har jag och Mirella slagit på stort vad gäller träningen!


  • 1 timmes body combat
  • 25 minuter crossfit
  • samt lite egen träning
Jaa, mina armar är som spagetti, haha. Men ack så skönt! Och jag känner att trots att jag har dragit ner på träningen nu sommartid så är muskelmassan den samma. Jag orkar och det går bra!

Nu ska jag och Mirella ta och beställa lite smått och gott från Fitnesstukkku...


googlad bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar