söndag 25 mars 2012

Mango - inspiration

Jag vet inte varför, men jag har typ aldrig gått in i en Mangobutik och jag brukar nästan aldrig se på deras nätsidor, av den enkla anledningen att jag trott det varit dyrt där, riktigt dyrt. Men på senast har jag verkligen, verkligen börjat gilla deras kläder och inte kunnat låta bli att kika på deras nätsida. Då har jag också märkt att allt är inte dyrt, det är nästan mera som är billigt än vad som är dyrt! Såå vet ni vad det betyder, hehe. I Hesa kommer jag gå loss med plånboken i deras butik, hehe.


Jag dog lite när jag såg den här klänningen. Jag älskar mönstret, jag älskar modellen. Tyvärr var den här på dyrare sidan men jag har ju redan planerat att sy en mönstrad långklänning så det gör ju inget för mig.


Jag MÅSTE köpa en passligt stor handväska/axelväska. Jag har en och den är svart! Nu vill jag ha en brun eller ännu bättre en i någon fin färg!
Jag vet inte varför, men jag har aldrig varit den som köper handväskor. Jag skulle aldrig kunna sätta ut flera hundra euro på en märkesväska. Men ändå så älskar jag väskor och tycker de är pricken över i:t på en outfit. 

Åh jag vill ha dessa! Varför måste då de, just de, vara så dyra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar