söndag 18 mars 2012

Mina loppisfynd

1,50 €
Vet inte om jag kommer använda dessa men de är så sjukt sköna så jag har inget problem med att bara använda dem här hemma.

4  €
Jag har länge varit nära att beställa ett par boyfriend jeans från hm men dessa var ju lite billigare, haha. Dock kommer jag nog gå lös på dem med sandpapper och så kommer jag sy in dem nertill.

1,50 €
Är i barnstorlek och jag prövade den aldrig men tror den kan bli fin om jag klipper av ärmarna och gör den till en kort topp...  Tänk er till midjehöga shorts i sommar!

5 €
Den är mycket klarare i verkligheten. Både jag och Ica var lite osäker på om jag skulle ta dne här med tanke på att den var lite för stor på fel sätt åt mig, men den var inte så dyr så tog den i alla fall. Nog tror jag att jag kommer ha den i sommar till bruna ben.

3 €
Bästa köpet! Har sen i höstas velat ha en kavaj/jacka och idag fann jag den till min stora förvåning! Jag är så förälskad!

12 €
I höstas ville jag också köpa mig en röd jacka så när jag såg att den här var ny och kostade så där lite kunde jag inte låta bli att slå till. Den är storlek 38 vilket gör att den är lite extra oversize på mig, perfekt med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar