tisdag 20 mars 2012

Hjärta

Hej på er : ) Ville bara säga tack igen för alla kommentarer angående ögonoperation. Som det verkar är det nog bäst att jag väntar med såna planer tills jag är äldre och ögonen med säkerhet slutat ändra och växa. 
Annars vill jag också berömma er för att ni börjat kommentera lite mera : D Jätteroligt! Man vill ju veta vad ens läsare har för funderingar och tankar så fortsätt i den här stilen, det gläder mig!
Sen så blir jag också jätteglad när ni kommer fram till mig och säger att ni gillar min blogg, var två flickor som gjorde det för några dagar sen på Code och det gjorde verkligen min dag. Blev hur glad som helst : )

Kram på er alla fina!


¨
När man har bråttom och både måste tala i telefon och fota samtidigt blir det så här, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar