fredag 20 april 2012

Mina favorit solglasögon

Ray-Ban - RB3025-001 51 Aviator hos Mylovebasket
Den som känner mig vet att när det kommer till solglasögon så är guldfärgade pilotbrillor min favorit! Så det kommer kanske inte som någon chock att jag älskar dessa Ray-Ban solglasögon som finns på LensWay.se Ett par snygga pilotbrillor passar till allt! Så här skulle jag matcha mina:


Med stram hästsvans och militärjacka precis som på bilden.

Tillsammans med min ursnygga mockajacka.


Men helst vill jag matcha dem med kritvita kläder och guldsmycken...



...samt med riktiga färgklickar!


Lite andra solglasögon på LensWay som jag gillar:



Gucci - Gucci - GG3108-S D28BN hos Mylovebasket Ray-Ban - RB2140-901 hos Mylovebasket Henri Lloyd - HENRI LLOYD - HLStriott1-1 hos Mylovebasket DKNY - DY4084-3016 13 hos Mylovebasket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar