måndag 23 april 2012

Svar på kommentar

big nooo ! klänningen och toppen , är ju perfekta redan som dom äär ! haha no no :D:D


Den här kommentaren lät så skräckslagen så jag tänkte att jag måste förklara hur det ligger till ;) 
Klänningen är i storlek M, jag har XS på de flesta så då kanske ni förstår varför den behövdes sy om ;)
Toppen är olika djup under armarna och det stör mig!!! Men jag har ännu inte gjort något åt det för jag vet inte om jag vill ha dem normala eller med urringning....

Så några större förändringar är det inte på tal om :D 


Och guldklänningen klippte jag bara så att den blev lite kortare fram till :D

2 kommentarer:

  1. hahaa jamen okej, jag menade inget illa!! ^^ det blir nog säkert bra, tänkte bara ifall du menade göra om plaggen helt och hållet, men jo du gjör som du vill och jo jag ändrar min åsikt isåfall =de blir nog säkert bra ^^

    SvaraRadera
  2. Hehe :D Nää, behöver bara sy om dem så de passar mig bättre :D

    SvaraRadera