fredag 20 april 2012

Ur min garderob - "innejackor"

Jag älskar kavajer och jag älskar såna här "jackor" som man har inomhus. 

Den blå kommer från Paris och är en stor favorit, den beiga köpte jag för att ha som vanlig jacka men den är så pass tunn och mjuk att man bra kan använda den inne.


Den gröna använder jag inte ofta ibland får man till en snygg outfit tillsammans med den. Skinnsaken har jag många gånger försökt sälja men nu har jag tagit bort den från syrrans garderob, den är ju väldigt fin men jag använder den bara inte...

5 kommentarer:

  1. Den e ju skitsnygg :) va har du fösöka säli den för? :) ja kan köp den.... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. va ska du ha för den? :)den bord ju pass på mig, vi har väl ganska samma storlek? I'm serious!

      Radera
  2. Älskar den blå! <3

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. jaa handi läder e ju skiitfiin! :O

    SvaraRadera