måndag 16 april 2012

Ur min garderob - sexigaste plagget

Någon tyckte att jag i nästa ur min garderobinlägg skulle ta upp vad som är mitt sexigste plagg. Jag tänkte direkt att jamen det blir lätt men icke, insåg att jag har nog inget som kan kallas bara sexigt. Jag har mest bara sånt som kort och gott är snyggt. Jag är inte en sån som klär mig sexigt. Men jag var ju tvungen att välja nått och jag hade först tänkt ta min svarta korsett som jag tex använder till höga kjolar och byxor men sen tänkte jag att njää, underkläder är jo egentligen sexiga i sig själv. Så slutade nu med att jag valde två klänningar. Den jag köpte idag tycker jag är rätt sexig, den är tight och med öppen rygg. Sen så får spetsklänningen stå för att jag tycker jag är som snyggast i mina spetsklänningar, så jag antar jag är som sexigast i dem då också.
Ja inte vet jag :P kommer ni på något bättre som jag har så säg till, haha. Jag ska också låta Jona välja ut något nån dag :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar