lördag 24 november 2012

Godmorgon! Igår blev det dålig uppdatering men var upptagen hela dagen och kvällen. Hade till att börja med jobb och efteråt var jag på mitt livs bästa body combat pass! Guuud vad kul body combat kan vara om man har en bra tränare och bra musik. Jag har alltid tyckt om body combat men nu är jag helt galen i det. En timme var passet som jag och tjejerna var på i easyfit.
Efteråt kom brudarna hit för lite julmys, haha. Bakade pepparkakor, drack glögg och lyssnade på julmusik. Dock är det svårt att få julfeelis när det inte finns något julpynt ännu men vi tar det igen sen när allt är framme ;)

Idag är jag ledig från jobbet så ska in till stan med brudarna på julöppning, har MASSOR jag måste få gjort! Och sen ikväll är det Code julfest som gäller ;) Jag har längtat sjuuukt mycket, vi kommer att ha så jäkla kul! Är så glad för att ha fått så där fina jobbkompisar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar