fredag 25 januari 2013

Mary Kay


Som ni kanske minns så köpte jag Timewise serien från Mary Kay i höstas. Började inte på med den med detsamma utan ville först få slut på det jag använde innan. På julafton kunde jag börja med denna serie och jag lovade ju att jag skulle hålla er uppdaterad om hur det går.
Nå efter att ha använt den en månad har jag nu slutat, den här serien passade inte alls min hy! Redan efter några dagar hade jag fullt med stora pormaskar och finnar i ansiktet. Både Jona och mina vänner började klaga på att jag fått så dålig hy så i söndags bestämde jag mig för att nu får det vara slut. Köpte genast min gamla serie Rosenserien och huden har redan blivit lite bättre. 
Så tyvärr var detta inget för mig men ska kanske se om någon av de andra Mary Kay serierna skulle passa bättre...  
Dock tror jag nog det bästa skulle vara om jag fortsätter med Rosenserien som jag ändå alltid fått fantastisk hy av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar