onsdag 30 januari 2013

Sabo skirt ger sommarkänslor

    

Sött med ett hjärta i ryggen...

 

Oj vilken söt klänning, skapar verkligen ha-begär!

 

Gillar starkt modellen på denna topp.

 

Åh vad jag längtar till varma dagar då man kan gå runt i len sval ångklänning...

 

Så snyggt!

 

Vit spetsklänning och ett brunt bälte i midjan hör sommaren till!

 

Åhh vilken dröm att få gå så...

  

Smala guldiga armbanden kommer få pryda min arm till sommaren också!

  

Jag är ju normalt inte för svarta klänningar men den här gillar jag! Och shortsen, finns inga ord som kan beskriva hur fina dom är...

 

Önskas: stor silvrig klocka och ett smalt armband till!


Hoppas inte att jag gav er allt för mycket "jag-vill-ha-sommar-nu" känsla ;)
Det är ju ändå snö storm ute...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar