tisdag 22 januari 2013

Skaffat fjärrutlösare


Trixie och jag är hemma igen efter att ha varit till veterinären och tagit bort tandsten. Allting gick riktigt bra men stackarn är så trött nu, orkar knappt lyfta på huvudet, haha.
Jag har också hunnit springa massa ärenden. Bland annat har jag införskaffat en fjärrutlösare till min Nikon! Kostade 39,50 så rätt dyrt för en knapp men det är så värt det när jag väl börjar använda den. Har redan hunnit testa och den fungerar galant! Åh vad kul det ska bli att ta outfitbilder nu! Ny kamera och dessutom fjärrutlösare så jag snabbt kan ta många, bra bilder. Den kameran jag har har dessutom utvikbar skärm så jag kan se på mig själv när jag tar mina outfitbilder, perfekt liksom, hehe. 
Nu är jag hungrig som en varg så dags att koka ihop något.

1 kommentar: