lördag 19 januari 2013

Bilder från min barndom




Jag och lillebror :)





Det här är inte jag utan Johan, men man kan ju undra, vad tänkte mamma på när hon klädde på honom den här morgonen ;)





Pappa som lyckligast, på väg till Teneriffa med familjen.


Så klart var jag ju tidig med att posa, man måste börja tidigt för att få till den perfekta outfitposen!


Att jag hade stenkoll på trenderna redan då är väl inget att undra över!


Hattar tyckte jag om redan då.


In på sjukhuset hann jag några gånger också, och då var jag inte glad!


Papi i en pool på Teneriffa. Vi simmade aldrig där för dte var så sjuttsingens kallt! Men pappa skulle så klart ha bildbevis på att han nog minsann vågade sig i.


Pappa och lillebror <3


Ja alltså det är otroligt! Sådan stenkoll jag hade redan då! 
Perfekt kombinerat för att inte tala om de grymt snygga skorna! 

2 kommentarer:

  1. Oj vad jag minns bra av när Malin hade nåt kalas när ni var små och ni dansade i rummet. Ni lyssnade på brittan och du visade några moves som du sa att du ska börja använda när du går på partyn. Haha, jag hoppas du inte kör med dem på krogen :D guuu va ni va söta hela högen, men Malin blev så sur på mig när jag ville va med er :)

    SvaraRadera
  2. Haha oj det minns inte jag, undrar vilka partyn jag ska ha syftat på ;)
    Haha ja jag minns hur hon slet och drog i dig för att få dig att gå. Och aldrig kommer jag glömma när vi målade läppstift på Matthias :D

    SvaraRadera