onsdag 9 januari 2013

Bloggförändringar

Hej på er! Ja som ni kanske märkt har bloggen fått vara med om lite förändring, jag har haft svårt för att veta hur jag vill ha det, men efter lite prat med min framtida manager (höhö) Mirella så kom jag fram till att jag vill ha en stilren, enkel blogg. Vit bakgrund, enkel text och inga krusiduller! Tycker jag fick det mesta att se bra ut igår så nu är det bara att fixa en ny header så kan jag varmt välkomna bloggåret 2013!

Och nu till det här med den här dagens outfit som jag fått oerhört glada kommentarer om (tack för det :) ), det är tyvärr inte så att jag lyckats köpa en ny kamera åt mig utan eftersom att jag sov hemma hos Mirella i natt så fick hon agera fotograf i morse och då passade vi även på att använda hennes rätt så nya kamera. Bilderna är så klart fantastiska och jag kan inte säga annat än att jag måste köpa en egen genast!

Kom gärna med tips och förslag på hur jag kan förbättra bloggen ännu mer. Känner verkligen att jag vill ge allt nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar