onsdag 23 januari 2013

En lista


Hittade det här på Kissies blogg, heh.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat två personer åt gången: Ehm jaaa, beror på hur man ser det? :P
Varit kär: Jaa :)
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Nej
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, jo händer ofta
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? HAHA jo det hände när jag var yngre
Brutit ett ben? Nej
Gjort nåt du ångrar? Ja, men det har väl alla?
Hoppat Bungee Jump? Nej, men jag hoppas att jag nån gång kommer våga det
Ljugit för någon du tycker om? Vita lögner, jaa
Ätit en hel tårta? Haha nej
Gjort bort dig offentligt? Jaa det har väl hänt, haha

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nej inte än i år men vi har ju bara börjat året än så ;)
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Hur många barn vill du ha i framtiden: Inga eller två eller fyra
Har du några husdjur?: Trixie och tre katter
Vill du ändra ditt namn: Nej, riktigt nöjd med det faktiskt
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Ja du, kommer inte ihåg så riktigt bra kan det inte ha varit?
Vilken tid vaknade du idag: 8.30
Vad gjorde du igår runt midnatt:  Pratade med Mirella :)
Någonting som du längtar till: Att få resa!!!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hmm, kommer inte på nått just nu.
Vad lyssnar du på just nu: Inget
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: HAHA jo?

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Sandra Emilia Holmäng
Stjärntecken: Vattuman
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Forsby skola
Gymnasie: Pedersöre Gymnasium
Högskola: Inte börjat än
Hårfärg: Guldblond
Långt eller kort hår: Långt
Längd: 1,67 cm
Piercings: Örhängen och navelpiercing
Tattoos: Inga :D
Höger eller vänster: Högerhänt
Operation: Inga! 
Bästa vän: Mirella, Erica, Sarah och Malin, ja och Jona så klart ;)
Sporter du spelar: Inga men tillbringar mycket tid på gymmet och sen så dansar jag.

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Gå och lägga mig

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: KANSKE typ om 40 år
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Stylist

TROR DU PÅ:
Dig själv: För det mesta :)
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: Jag gjorde det inte men nu hoppas jag på den med tanke på min pappa.
Änglar: Nej!



2 kommentarer:

  1. delar du och jona samma åsikt kring det där med barn ? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, nej, han vill gärna skaffa barn redan vid 25 :P

      Radera