tisdag 3 april 2012

Tisdag

Hej på er! :D Förlåt, det blev ingen bloggning i går men jag hade så fullt upp hela dagen och så roligt så jag kände att jag inte ville sitta framför datorn. 
I söndags när vi kom hit till Grankulla gick vi bara i bastun och sen gick vi och lag oss. På måndag åkte vi in till Helsingfors för mitt möte vid Studio Elite och sen blev det så klart shopping ;)
Men det märks att jag nu arbetar i en klädbutik där jag helst shoppar för jag köpte inte alls så mycket igår som jag hade trott att jag skulle göra. Men så klart blev det ändå en del som ni ska få se sen när jag kommer hem ;)
På kvällen ville Graniborna fira min och Jonas förlovning så då blev det ett litet snabbt kalas med champagne, haha. Så roligt att se alla igen det händer ju inte ofta!


Ja men nu ska vi chilla lite här innan det blir att köra hem igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar