tisdag 10 april 2012

Begravningen

Hej på er :) Idag har jag, lillbrorsan och mamsen sprungit runt på stan och fixat allt som gäller pappa. Har varit till begravningsbyrån och bestämt tider och kista, varit till FPA samt till sjukhuset efter dödsattest. Det är så otroligt mycket som ska göras och funderas ut! Men det känns bra när det allra minsta är fixat och när allt det här är över kan vi återigen försöka komma in i en normal vardag. 


Vi har även reserverat kyrkan så blir det som vi önskat kommer begravningen infalla lördagen den 21.4 klockan 11.00. 


Jag vet att ni är några som undrar så tänkte jag kan skriva ut det här också. 


Men nu ska jag försöka komma fram med lite "vanliga" blogginlägg :)

1 kommentar:

  1. Säg till om de e något ni behöver hjälp med eller något ni undrar över så kanske jag kan svara på de eller fråg sen om pappa minns hur de var. Kram <3

    SvaraRadera