onsdag 27 november 2013

Min önskelista till tomten!

Min mamma ville veta vad jag önskar i julklapp och jag svarade att jag sätter det på bloggen, hehe. Så får ni alla se vad jag önskar :D Vad hoppas ni på att ska finnas i era paket?



VALO-serien från Pentik

Serien utgår från sortimentet 2014 och vi har långt ifrån allt vad man behöver i en serie. Det vi behöver är te- och kaffekoppar med fat, samt tallrikar. Serveringsfat och kannor har vi i mängder!


Bestick, gärna från Hackman eller Fiskars

Våra Ikea bestick har hör och häpna börjat rosta! Vi har inte haft dem ens ett halvtår och vi är alltid snabba på att diska bort osv. så de ligger aldrig framme, men ändå har en del av dem rostfläckar...

Julservice

Åh så ljuvligt det vore med en julservice!


Julprydnader

Det vill jag ha :D Söta tomtar, stakar och gardiner! Men de måste gå i vitt, rött, silver och guld ;)


Bodylotions

Något jag aldrig själv sätter pengar på men som jag mer än gärna vill ha i present, body lotions.


Presentkort

Presentkort går alltid hem, speciellt nu när man försöker hålla i pengarna så vore det trevligt med något man vet att man "måste" spendera på något "onödigt".


Sportkläder

Återigen något jag aldrig sätter pengar på.



Ja det var väl det, en lång lista men så är det ju alltid :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar