tisdag 19 november 2013

Svar på kommentar- unga och bloggning

"Hej! Du skriver en helt fantastisk blogg tycker jag! Jag har en fråga bara, " Vad tycker du om flickor i 11-13 års ålder som bloggar?" :)"


Tusen tack, blir så glad varje gång jag får den kommentaren :) 

Jag har absolut inget emot när flickor i åldern 11-13 år bloggar. Att blogga är ett mycket bra sätt att få uttrycka sig på, fundera och vara kreativ i. Dock hoppas jag verkligen att alla i den åldern verkligen förstår att inte blogga om sånt som de om 10 år absolut inte vill att ska finnas på nätet. Jag vet själv att jag kanske skrev sånt som jag absolut inte skulle ha velat att mina föräldrar skulle ha sett när jag var i 11-13 års åldern. Så därför önskar jag (ett tips här också till mina yngsta läsare) att man aldrig ska publicera något som mamma eller pappa inte får se. Tänk alltid efter innan du trycker på knappen publicera om det här inlägget är nånting jag kan genast gå och visa åt mamma, men om inte, ta bort inlägget! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar