lördag 30 november 2013

Lilla Jul

Hej på er! Dålig uppdatering igår kväll men jag stressade på här hemma i Forsby och försökte städa och julpynta. Jag blev faktiskt nästan klar men jag fick nog ha eld i baken för att hinna innan mina favoritbrudar kom hit. Vi satt bara och hade det mysigt, drack glögg och jag gjorde pepparkaksdeg som vi ska baka ut ikväll.
Idag har jag fått vara på jobb och se på alla som köpt julklappar. Mysigt! Klänningen som jag tog hem förra helgen fick åka tillbaka då jag känner att jag har nog med klänningar från förr. Men istället tog jag hem en t-skjorta och en långärmad tröja idag, hehe. Men de kostade endast 16,95 € styck så jag tyckte inte att det var så farligt dyrt. 


Förresten, jag får önska er alla en riktigt 

Trevlig lilla Jul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar