lördag 23 november 2013

En dag på jobbet

Hej på er! Idag har jag faktiskt varit på jobb, längesen sist. Riktigt skönt att få jobba lite ibland och veta att man tjänar lite pengar i alla fall. Trevligt att se alla därifrån också! Lovade mig själv i morse att jag bara får ta med mig hem ett smycke men ett halsband och en klänning fick det bli. Klänningen var inte alls dyr så det känns ändå okej. Och den är så jäkla snygg! Riktigt min modell, tight till bristningsgränsen, svart och inte för kort eller blottande. Så som jag vill ha det :) Bilder får ni se imorgon då det är så mörkt nu att jag inte vill fota. 

Annars ska jag lova mig själv att skärpa mig när det kommer till att berätta vart olika plagg kommer ifrån i mina collage. Jag glömmer alltid bort det men nu ska jag bli bättre på det! 

Nu ska jag ta det lugnt och sen ska jag fortsätta julstädandet och pyntandet här hemma. Vill hjälpa mamma med det eftersom att bara jag vet hur det ska se ut ;) Låter inte mamma fixa det, hehe. Så igår och idag fixar jag nedre våningen och nästa helg tar jag övre delen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar