fredag 22 november 2013

Förändringar på gång

Godmorgon! Åh vad skönt att vara ledig idag från skolan. Jag har passat på och sovit riktigt länge för en gångs skull. Ska småningom börja packa för att åka hem till Forsby över helgen, trevligt det då jag inte varit hem på två helger. 

Annars kan jag smyga in här att det är riktigt roliga förändringar på gång här i bloggen, men vad som händer kommer ni få veta i ett senare skede. Men jag är i alla fall riktigt spänd och glad! 


Ni får bilder av min senaste kycklingpaj. Jag älskar pajer av alla slag och kunde äta paj varje dag utan problem! Receptet på den här hittar ni i kategorin mat&recept.





2 kommentarer:

  1. Den där "snabba" cheesecaken var ju jättegod! Tack för receptet! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du testat den! :D å jaa visst är den ;)

      Radera