torsdag 21 februari 2013

Hemma

Hej på er! Jag är fortfarande hemma och sjuk, är fjärde dagen jag har feber så det börjar snart bli rekord för mig, haha. Normalt har jag feber två dagar, är förkyld högst en vecka och sen är jag vips frisk som en nötkärna. Men den här gången tycks jag nog ha drabbats av någon av de värre sorterna.
Nå försöker få såna här små saker gjorda som till exempel att gå igenom alla bilder och sätta dem på cd-skivor så att jag vet att de finns sparade för all framtid. Hittills har jag satt 2007, 2008, 2009 och 2010 på varsin skiva men 2011 har så otroligt många bilder så får se om de ens ryms på tre skivor, haha. Åh det är så kul att se igenom alla bilder. Man har verkligen ändrat under tonåren och jag märker att speciellt Jona har ändrat MASSOR nu på den senaste tiden.

Jaja, resten av dagen lär jag väl ta det lugnt (no shit!), se på film och förhoppningsvis blogga... Säg gärna till om ni vill jag ska blogga om något speciellt, har som sagt tid till det idag...


4 kommentarer: