söndag 24 februari 2013

Träningsinspo

Hej på er! :) Tänkte skriva godmorgon men har nog varit uppe några timmar redan så det kanske är att ta i.
Jag sitter här framför datorn och bara slappar. Läser bloggar, tittar på The lying game, äter frukter och bara njuter av en lugn söndagmorgon. Har inga planer för dagen annat än att jag tänkt städa och få ordning på huset.
Febern är nu helt borta och jag känner faktiskt att jag inte är långt från att bli frisk. Enda felen jag har är värk i nacken, lite trötthet och hosta. Men jag hoppas verkligen att jag imorgon kväll känner mig tillräckligt stark för att återta min plats på gymmet. Blir galen av att inte få träna! Jona kommer hit varje kväll efter att ha varit på gymmet, ställer sig framför spegeln och bara beachformen 2013 börjar vara på plats, höhö. Och jag gråter varje gång, haha. Jag vill också träna fram mitt sixpack!! Haha.

Lite träningsinspiration på detta:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar