tisdag 12 februari 2013

Vår Londonweekend

I helgen fick jag äntligen träffa Erica igen efter att vi varit ifrån varandra allt för lång tid (jaa ca. en månad är en fruktansvärt lång tid när man känt varandra och sett varandra nästan hela tiden i nästan 15 år!).
Vi valde att åka till London eftersom att det var sjukt dyrt att flyga till Norge för mig. Till London blev det bara 60 euro, tror jag, med Ryanair från Tammerfors. 
Jag kom fram till London först vid 10 på kvällen och ni kan ju tro att det var skönt att det bara tog 2 minuter att gå in på vårat hotell.







Utsikten från vårt rum, haha.





 I fredags tog vi det bara lugnt, beställde room service och pratade.
På lördag åt vi världens underbaraste frukost, deras vofflor var to die for! 
Mätta och belåtna tog vi bussen in till London för SHOPPING. Jag dog nog nånstans där på Oxford street, shoppingen var helt magisk. Jag är stolt över att jag inte kom hem med mer för där fanns verkligen allt, och då besökte vi ändå bara fyra butiker, sjukt.






Min nyttiga frukost ;)


















Lördag kväll gjorde vi oss fina och tog taxin till Chelmsford till en ny krog där vi skakade loss. Träffade ett gäng väldigt roliga grabbar som fick oss att vika oss av skratt, haha. 




Söndag, vår sista dag, åt vi den underbara frukosten och chillade resten av dagen. Gick runt på området och simmade i hotellets pool.


På kvällen åt vi en fin middag innan det var dags för några timmar sömn innan flygen gick. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar