fredag 20 september 2013

Biljetter till Schwarzkopfs hårshow


Hej! Vet ni det är så spännande, vi estenomer hade turen att få biljetter till Schwarzkopfs hårshow här i Vasa och det ska bli så fruktansvärt roligt att se! Biljetterna kostar i vanliga fall 100 € så det är inte riktigt dåligt att vi fick dessa. Jag längtar till måndag när showen äger rum!

Idag har vi då haft Styling och modevetenskap på estenomlinjen och vi har fått diskutera och analysera konstverk från olika tidsåldrar och ur olika synvinklar. Till den här kursen så ska vi ha gjort en uppgift på 10-15 sidor om en stilikon och jag valde själv att jag ska göra mitt arbete om Elin Kling, vilket kommer att bli väldigt intressant. Hoppas bara att det går att hitta information för över 10 sidor men inte tror jag det blir något problem. När man får hålla på med något man älskar så tror jag inte att det blir varken jobbigt eller svårt! 

Men nu ska jag äta och åka till gymmet så att jag sen kan packa och åka hem till Forsby över helgen. Vi på Code har fest på lördag så det blir en mycket trevlig helg. Jaa och imorgon ska jag ju färga håret också, skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar