lördag 28 september 2013

Svar på kommentar- gamla bilder på min klädstil

Hej! :)
Kommer här med en liten fråga till dej.
Hur var din stil då du gick i högstadiet? var den vanlig med ett par jeans och en vanlig tröja eller var det något extra med den?
Om du har någon/några bilder från tolv till sexton års åldern så får du gärna visa dem, tack i förhand ;)

Trendig som idag var den absolut inte men som jag skrev tidigare så gick jag till skillnad från de flesta andra bara EN gång med mjukisbyxor i högstadiet. Jag älskade kläder redan då och började köpa kläder som kanske var lite annorlunda och mer vågade, men vad jag kan minnas var det nog ändå inget speciellt med min klädstil?! Dock hatade jag under en period jeans så nej, jag använde väldigt sällan jeans och en tröja. När det var trendigt med tights och leggings (runt 2010) så gick jag med dem varje dag! Tyvärr finns det inte många bilder på hela mig men ska försöka visa nånting i alla fall.


Haha hemska bilder. Denna bild togs 2007 och vanligt då var att jag bar jeans med ett brett, flätat bälte, kavaj och magen fram (alla kläder skulle vara snortighta).


2008, kavaj!

¨

2007 och 2008 användes vita jeans flitigt av mig.


2008
2007-2008 bar jag nog ofta jeans och tröja men under 2009 fram till 2011 hatade jag jeans, haha.


2009, klänningar har jag alltid tyckt om.


2009, shopping i Helsingfors.


2009, jeansen försvann och leggingsen tog över tillsammans med långa toppar och tröjor.



15 år


16 år


16 år


15 år


15 år


16 år


16 år


16 år


16 år







2 kommentarer: