måndag 23 september 2013

Tävla och vinn valbart smycke!



Hej på er! Då var det äntligen tävlingsdags! Du kan alltså vinna ett valbart smycke från Känsla of Sweden och det enda du behöver göra är att:


1. Gilla Känsla of Swedens facebook sida här -> https://www.facebook.com/KanslaofSweden
2. Kommentera i detta inlägg vilket smycke du önskar och varför du borde vinna. (Kom ihåg att skriva i e-mail adress också så att jag kan kontakta dig).


Svårare än så är det inte och alla Känsla of Swedens produkter hittar du här: http://www.kansla.com/sv/


Lycka till! :D

9 kommentarer:

  1. Leather necklaces i grått :)

    SvaraRadera
  2. Glömde visst att skriva allt. Ja, jag borde vinna för att:
    *Jag ÄLSKAR din blogg, läser den jätte många gånger om dagen.
    *Jag älskar alla av känsla of Swedens smycken
    *Har längtat efter den här tävlingen i varje minut från att jag hörde om den.
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag borde också vinna för att jag verkligen behöver något i den stilen av det där halsbandet som för till stilen lite extra. Det skulle verkligen behövas! :)

      Radera
  3. Jag vill gärna ha halsbandet! :)

    1. Din blogg är helt fantastisk, jag läser den väldigt ofta.
    2. Känsla Of Sweden har alltid varit ett av mina favoriter. :)
    3.Du är en underbar vän som man inte vill mista! <3
    4. Blev jätte glad när jag fick reda på det och sedan dess har jag längtat så otroligt mycket!
    Vill verkligen vinna, kram! :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill vinna för att jag är fattig studerande in desperate need of något nytt och så tappar jag alltid bort min telefon så denna väska skulle säkerligen hjälpa mig att hålla reda på den ;) Och så har du en skitbra blogg! :D
    Och om jag vinner vill jag ha Black leather iPhone bag! :)

    SvaraRadera
  5. Hej, jag skulle vilja vinna telefon fodralet eller börsen, eller vad det nu heter ;)
    Jag tycker att jag ska vinna för att jag tycker verkligen om din blogg och om min telefon ryms dit, så skyddar det väl lite så går den inte sönder, igen ;)

    SvaraRadera
  6. ojj, min e-post är janinaeklund@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  7. Hej!:)
    Darling/Älskling halsbandet.

    1. Känsla of Sweden är en av mina favoriter! <3 väldigt vackra smycken.

    2. Din blogg är FANTASTISK och jag läser den jätte mycket!

    3. Jag har längtat och längtat att du ska lägga ut en tävling så blev jag otroligt glad! Och vad jag har väntat på den!:)
    Smycket jag valde passar bra till mig och den passar till många outfits, pärlorna såg ut som snö och var kristallklara.
    Tack för tävlingen!

    SvaraRadera
  8. jag sku vila vinn för att jag inte har något att ha min telefon i, och det svarta fodralet var såå snyyggt!
    för att jag allltid kollar in dina outfits, du har en så super cool och fin stil! massor av inspo!
    haha vet inte vad mera .. men jaaa, älskar din blogg! super roligt med en tävling! :D

    SvaraRadera