torsdag 19 september 2013

På gång! Ny soffa, tävlingar osv.


Idag hände det plötsligt! Jag och Jona åkte runt för att titta på soffor och blev erbjuden denna på Sotka. Hade kostat 1000 € men var nu nedsatt till 599 €, och efter att ha jämfört olika soffor i prisklassen 350-500 euro så insåg vi nog att vi vill ha en som kostar lite mer och är i bra kvalitet. Den ska ju ändå hålla en del, en soffa! Så det fick bli denna ljusgråa. Härligt att veta att vi snart slipper vår fula soffa med överdrag, hehe. Jag har verkligen inte trivts med den!


Annars så kan jag berätta att ni ska hålla ögonen öppna då det kommer att dyka upp en tävling här på bloggen inom kort ;) Mer säger jag inte men håll utkik både här och på min facebook sida 


Nu ska här tränas lite mage, rumpa och armar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar