måndag 9 september 2013

Kvällens underbara träningspass

Det är så fruktansvärt skönt att ha kommit igång med höstens träning. Man försöker sommartid att vara lite aktiv hela tiden men någon riktig hårdträning blir det ju inte, så när hösten kommer och man får ta i igen så mår man så underbart bra!
Jag har som jag skrev tidigare fortsatt mitt Easyfit konto här i Vasa och kan säga att jag hittills är riktigt nöjd med gymmet och jag har hittat en rutin som fungerar för mig. Jag är en sån som bara kan träna på samma sätt i ca. 1 månad och sen måste jag byta för att inte tröttna. Just nu kör jag ca. 1 och 10 minuters pass där jag alltid är väldigt varierande. Jag springer och gör alla maskiner jag hinner eller har lust med. Så jag delar inte upp mina träningar i ben eller armträning osv. Men ska småningom när jag känner att jag återfått styrkan börja gå på pass också. Längtar så att jag dör till den 16 september då crossfit börjar ;)
Men nu dags att sova! Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar