fredag 28 september 2012

Dagens shopping


Vilken tur jag hade som hittade nya stövletter! Dock vill jag ju ha den där acne läderremsan vid dragkedjan så klippte bort den här och satte dit en annan från ett par gamla par skor ;) Dock var den lite kort så ska se om jag hittar en här hemma i pyssellådan eller om jag hittar vid bokhandeln i stan. Så härligt när man kan fixa såna detaljer själv. Nu är bara frågan om jag ska sälja de gamla skorna... De är nötta men helt dugliga! 


Några jeans hittade jag inte men det får va, kanske kommer det in något par jag gillar till Code eller så hittar jag ett par billiga i London. Annat köpte jag inte eftersom att jag inte fick förutom det här på bilden ;P
Jordnötter, lampor, bananer, lösögonfransar (fast det betalade Jona för för han hade redan för länge sen av någon konstig orsak lovat att köpa ett par åt mig, varför minns jag inte), rörsocker, tonfisk (ska ta till jobbet så jag kan äta det där i passlig mängd tillsammans med grönt) och proteinpulver. Jag kan inte dricka det men ska ha att baka på. 

Ja och nu ska jag sätta igång och baka :D Blir chokladproteinmuffins och chokladproteinbars!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar