fredag 21 september 2012

Träningssnack

Ikväll känner jag mig inte alls taggad till att träna. I och för sig har jag tränat fem dagar i sträck så kanske passar det bra med en vilodag, hehe.

Nää alltså ibland tryter verkligen motivationen. Som ni kanske förstått är mitt mål just nu att få fram magrutorna, eller alla muskler överlag. Men då jag är ändå rätt så nöjd med min kropp och jag mår så jävla bra så då känns det lite onödigt ibland att äta nyttigt och träna hårt! De flesta dagar är jag super taggad men så kommer de här dagarna som idag till exempel när det känns så onödigt. Varför träna varje dag när jag ändå är nöjd med mitt utseende?
För egentligen är jag ju inte intresserad av att gå ner i vikt, men jag VILL ha magrutor och det krävs ganska mycket för att få det.


Haha jaa ni förstår, det är inte alltid så lätt ;) Måste börja vara ute och gå oftare med ica, det liksom går ju av sig själv och är samtidigt ett av de bästa sätten för att få fram rutorna.


Tjaaaaa nu åker jag hem till Jona och ber om en stoor kram :) Puss och god natt kära läsare, tycker om er trots att jag egentligen inte har den blekaste aning om vem ens hälften av er är :)

2 kommentarer:

  1. Japp, tycker jag å! Nästa viko kör vi både onsdag och torsdag! För du hindar väl int måndag eller tisdag o ? :)

    SvaraRadera
  2. Hur lång är du och vad väger du? :)

    SvaraRadera