fredag 28 september 2012

Kokkola

Godmorgon! Idag är jag ledig från jobbet så jag och Jona ska passa på och åka till Kokkola för shopping. Eller mycket till shopping blir det inte eftersom jag inte får shoppa för Mirella och Ica, eller gör jag det före London blir jag skyldig att bjuda dem på middag ;) Dock får jag köpa mig ett par vanliga blå jeans och ett par nya svarta stövletter med låg klack, så det är det jag är på jakt efter idag. Plus att jag bara vill "ut" lite, känns som att jag bara jobbat, varit hemma och tränat den här senaste tiden. Sist jag shoppade förutom vid Code var ju faktiskt i Stockholm, alltså i mitten av juli! Så lite saknar jag det här med att bara strosa runt i butiker. Så en skön dag tillsammans med Jona ska det bli helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar