måndag 17 september 2012

Kvällens träning

-1 timmes danskurs

och ännu ska jag göra koreografi till mina dansungar som jag har imorgon så det tippar jag tar cirka 15-20 minuter.

Hur bygger jag då upp mina danskurser? Jo jag försöker också själv få ut så mycket av träningen som möjligt. Börjar kursen men uppvärmning; hopp, dans, övningar, muskelövningar. Efter detta kör jag en lek som jag själv även deltar i, när den är klar går jag igenom dansen, visar de nya stegen osv. När det är klart leker vi igen fram till att det är 10 minuter kvar av lektionen. Då stretchar vi. Så med andra ord är mina danskurser också ett bra träningspass för mig vilket gör det hela ännu roligare.


Pssst.... Visste ni att enligt vissa undersökningar gör skalet på äpplen dig smalare. Så med andra ord, skala inte äpplet före du äter det! 

2 kommentarer:

  1. det är massor med fiber i skalen , skalar man dem får man inte i sig fibrer . :)

    SvaraRadera