tisdag 25 september 2012

Svar på kommentar- vikt och längd

"Hur lång är du och vad väger du? :)"


Jag är cirka 1,67 meter så inte så farligt lång med andra ord. Skulle vilja vara mycket längre då jag tycker att det är så stiligt att vara lång! Men jag hade en gång en läsarfråga där ni fick svara på hur lång ni tror jag är och då var det till och med några som tyckte jag såg ut att vara 175 centimeter lång så får väl vara glad över att jag  åtminstone ser längre ut ;)

Sen så tänker jag inte skriva ut vad jag väger då jag vet att det finns de som skulle ta det som något att jämföra sig med på ett dåligt sätt :) Man ska absolut inte stirra sig blind på vikten eftersom att den egentligen inte säger så mycket om hur man ser ut. Till exempel väger muskler mer än fett osv. 
Så mycket kan jag säga att jag väger något mellan 50-60 kg, haha. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar