torsdag 5 september 2013

Förändringar i bloggen

HEEJ på er! Äntligen har jag och Jona fått internet till vår lägenhet! Det betyder alltså att jag nu kan börja blogga som vanligt igen, men nu med tusen gånger mer att skriva om än tidigare, känner bara hur jag spricker av inspiration som jag vill dela med mig. Att jag flyttat till Vasa och börjat i en ny skola innebär att jag har massor av nytt att skriva om och speciellt tack vare skolan får jag tonvis av idéer. I bloggen kan ni framöver vänta er:


  • som vanligt outfitsbilder
  • ännu mer inspiration och tips i stil med "day&night", trendspaningar, samt andra collage
  • inblickar i vad vi gör i skolan
  • ifall vi behandlat något visst ämne i skolan så kommer jag även göra mina egna versioner av ämnet här på bloggen, till exempel tänkte jag göra ett inlägg med rubriken "höstens frisyrer" inom kort
  • jag kommer att fota mycket mer ur min vardag
  • självklart ska jag försöka skriva mer om vad som händer och jaa ni ska få höra om min första skoldag, hur det känns att ha flyttat osv. ;)
  • höst betyder för mig att jag återigen tar tag med hårdhandskarna i träning och hälsa så ni kan förvänta er massa tips inom just hälsa och träning kategorin
  • Egen lägenhet betyder eget kök vilket betyder massor av matlagning och bakning, vilket för er del betyder tips på roliga och goda recept.

Så vad säger ni?! Låter det här bra? Och har ni egna önskemål så får ni MER än GÄRNA skriva hit dem så ska ta dem i beaktande :)

Pussar och kramar från en väldigt sprallig Sandra <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar